Науково-виробнича компанія
Виробництво катерів з авіаційної технології
image description
Харків, вул. Поздовжня, буд. 3
  • image description
    (057) 720-37-91
  • image description
    (098) 93-000-75

Поширені запитання...

При виборі водного транспорту необхідно провести консультацію з фахівцем, який порадить поставити кілька запитань виробнику. У цьому розділі хочемо надати інформацію для потенційних клієнтів, які вперше звертаються до нашої компанії. Детальніша інформація про нашу компанію на головній сторінці.

1. Матеріал скління катера та надійність

1.1. Донні ілюмінатори виконані з потрійного триплексу. Три кварцові скла завтовшки 3 мм. склеєних між собою плівкою за технологією автомобільного лобового скла (замовляється на спеціалізованому підприємстві). Загальна товщина триплексу складає 9 мм. У положенні катера донний ілюмінатор на 2/3 занурений у воду. Висота над днищем катера становить 150 мм, тобто. при наїзді на перешкоду (мілину, камінь, плиту, колоду) зачепити донний ілюмінатор навіть у слизь дуже складно, а тим більше розбити.

 

1.2. Бічні ілюмінатори виконані з акрилового ливарного скла товщиною 3 мм. прозорого. Механічна навантаження від корпусу катера не передається на скління. Верхні бімси виконані як труби великого діаметра (300 - 400 мм.). Каютні ілюмінатори, які дозволяють надати огляд на 180 градусів за рухом катера, виконані з акрилового ливарного скла завтовшки 3 мм. димчастого (затемненого). У ясну погоду з катера каюта не видно. А всередині каюти скло як прозоре.

1.3. Матеріал наших катерів передбачає ремонт пробоїн самостійно, "в домашніх умовах". Дотримуючись наших рекомендацій, Ви зможете без особливих навичок відремонтувати наслідки наїзду на бетонні плити під водою або валуни. Дрібне каміння, гравій, пісок пластик не боїться.

 

2. Двигун, потужність, рекомендації

2.1. На наших катерах встановлюється підвісний двигун розрахункової потужності Corsair 550 від 90 до 150 л. с., на Corsair 700T, 700Х від 140 до 250 л. с. При водних випробуваннях оптимальна потужність на Corsair 550 від 115 до 140 л. с., на Corsair 700T, 700Х 175 - 200 л. с. При цих потужностях оптимальне співвідношення швидкості та витрати палива.

2.2. Максимальна швидкість наших катерів:

Corsair 700X - 85 км/год двигун Ymaxa 250, р. Дніпро.

Corsair 700T – 90 км/год двигун Mercury 200, нар. Дніпро.

Corsair 550 – 80 км/год. двигун Suzyki 140, р.к. Дніпро.

2.3. Двигун, необхідної потужності за нашою рекомендацією, можна придбати у м. Києві.

 

3. Паливний бак

3.1. Паливний бак розташований між палубою кокпіту та кілем катера з виходом заливної горловини в районі транцю. Бак з усіх боків запінений ППУ, Пінополіуретаном. Має систему вентиляції та виміру рівня палива. Об'єм паливного бака складає: Corsair 550 - 100 л., Corsair 700Т і Corsair 700X - 180 л.

4. Матеріал та товщина склопластику

4.1. Наші катери виготовлені зі скловолокна щільністю 200, 400 та 800 гр./м.кв. з наповненням епоксидна смола. Більшість катерів вітчизняного та імпортного виробництва виготовляють із скловолокна з додаванням скломата з наповненням поліефірної смоли. Для того щоб міцність поліефірного пластику дорівнювала міцності епоксидного пластику товщина першого повинна бути вдвічі більшою.

4.2. Товщина кіля у наших катерах становить від 20 мм. до 35 мм. А у місці кріплення шпангоутів до 40 мм. Товщина трансу становить від 30 мм. у районі зливної пробки, до 45-50 мм. у верхній частині для кріплення двигуна.

4.3. Поздовжні редани на днищі мають товщину склопластику від 20 до 35 мм.

4.4. Дах каюти виконаний з тришарового склопластику товщиною 50 - 60 мм. Також днище виконано тришаровим зріз по кілюваккумного формування. Тришаровий пластик це: шар склопластику завтовшки від 5 до 10 мм., далі шар пінопласту завтовшки від 10 до 20 мм., і на завершення склопластик завтовшки від 2 до 5 мм. Після викладки, до затвердіння, такий сендвіч ставиться під вакуум для надійного склеювання першого шару склопластику, пінопласту і верхнього шару склопластику. Таким способом досягають більшої жорсткості корпусу на злам при меншій масі. 4.5. Інші деталі корпусу мають товщину від 5 до 10 мм. І у місцях з'єднання деталей від 15 до 20 мм.4.6. Порожнечі між палубою, бензобаком та днищем запінені Пінополіуретаном (ППУ).

5. Електроустаткування

5.1 Електричний ланцюг живлять два акумулятори при двигуні, що не працює. Один із них резервний. При включенні запалення автоматично підключається резервний акумулятор для запуску двигуна. Підзарядка акумуляторів, при двигуні, відбувається одночасно двох. Ємність акумуляторів: Corsair 550 - два по 65 Ah, Corsair 700Т і Corsair 700Х - два по 100 Ah.

5.2. Усі лампи освітлення встановлені ЛЕД (світлодіодні) для меншої витрати електроенергії.5.3. При замовленні додаткової опції "Мікрохвильова піч" встановлюється інвертор (перетворювач 12 В 220 В) і можна підключати комп'ютер.

 

6. Каюта та кокпіт

6.1. Катер Corsair 700Х та Corsair 700Т обладнаний каютою унікального компонування. У носовій частині стаціонарне спальне місце, на якому можуть спокійно розміститися двоє дорослих і одна дитина. Довжина цього спального місця 2,2 м. Під ним розташовані бак об'ємом 125 літрів для питної води та 3 просторих скрині для пастельної білизни та інших потрібних речей.

6.2. Кругове скління каюти дозволяє проводити огляд місцевості практично на 360 градусів.

6.3. Навколо столика на круговому дивані можуть розміститися 5 – 6 дорослих. Висота каюти в цьому районі становить 1,55 м, це із закритим малим люком.

6.4. Столик трансформується на додаткове спальне місце.

6.5. Наявність умивальника з постійним тиском прісної води та мікрохвильової печі дозволить Вам швидко приготувати їжу та потім прибрати за собою.

 

7. Туалет

 

Катери Corsair 700X та Corsair 700T обладнані стаціонарним туалетом. Він розташований під диваном за пасажирським кріслом у вигляді "трансформера". Диван піднімається на амортизаторах і піднімається рамка зі шторкою на амортизаторі. Унітаз керамічний з ручним прокачуванням. Як додаткова опція можна замовити унітаз з електричним або вакуумним прокачуванням.

 

8. Причіп (лафет) під наші катери

8.1. Лафети для наших катерів можна придбати у наших партнерів, виробником причепів у м. Біла Церква, Київської обл.: 

Сайт:   http://lvb-bc.com/razdel.php?id=3

Відео:  https://www.youtube.com/channel/UC4mkI9xv2jHdlubu6DgNANw/videos

 

8. Документи

Катери нашого виробництва пройшли сертифікацію Реєстру Судноплавства України у 2013 році. Для встановлення на облік ми даємо всі необхідні документи.

А також, як додаткова опція, проводимо реєстрацію катера на ім'я власника (покупця).

Залишилися питання? Зателефонуйте нам, ми будемо раді відповісти та надати додаткову інформацію!